Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ και ο σκοπός της ζωής.


Αν ονειρεύεστε να αφήσετε τη δουλειά σας για να απασχοληθείτε με κάτι που σας γεμίζει περισσότερο, σίγουρα θα αντλήσετε έμπνευση από την παρακάτω ιστορία. Καθώς θα διαβάζετε την ιστορία της Ανελίς Χόορνικ, να θυμάστε ότι ο Αρχάγγελος Μιχαήλ μπορεί να προσφέρει ανάλογη βοήθεια και σε εσάς.
"Εργαζόμουν σε μια εταιρία λογισμικού και είχα φοβερό στρες επειδή είχαν απολυθεί πολλοί υπάλληλοι και έκανα τη δουλειά εννέα ανθρώπων. Είχα ακούσει οτι ο διαλογισμός βοηθάει στην αντιμετώπιση του στρες κι έτσι αποφάσισα να δοκιμάσω.
Ύστερα από τρεις εβδομάδες καθημερινού διαλογισμού, είχα μια μοναδική εμπειρία ! Ένιωσα τον εαυτό μου να ανυψώνεται από τον καναπέ και να μεταφέρεται σε ένα περιβάλλον πλημμυρισμένο από λαμπερό λευκό φως. Είδα τρία σκαλοπάτια, που οδηγούσαν σε μια εσωτερική αυλή. Ένας άντρας με φιλική έκφραση στεκόταν εκεί και άρχιζε να έρχεται προς το μέρος μου. Είδα οτι τα ρούχα του ήταν καθημερινά, όμως το πρόσωπό του έλουζε το εκθαμβωτικό φως.
Είπε ότι ήθελε να μου δείξει κάτι και μου άπλωσε το χέρι. Το κράτησα, γιατί μου φάνηκε ευγενικός και έμπιστος. Όταν στράφηκε για να προχωρήσει πρώτος, είδα να φυτρώνουν από τις ωμοπλάτες του δυο  τεράστιες λευκές φτερούγες. Αυτό με τρόμαξε, γιατί όταν ήμουν παιδί είχα μάθει ότι οι άγγελοι σε παίρνουν όταν πεθαίνεις. Έτσι επέβαλα στον εαυτό μου να μείνει ζωντανός και να επιστρέψει στον καναπέ του καθιστικού μου, πράγμα το οποίο συνέβη.
Ήξερα ότι είχα συναντήσει τον Αρχάγγελο Μιχαήλ. Κανείς δεν μου το είπε - απλώς το ήξερα! Ήξερα επίσης ότι δεν ήθελε να με οδηγήσει στον θάνατο και ότι μπορούσα να επικοινωνήσω ξανά μαζί του χωρίς κανένα κίνδυνο. έτσι, την επόμενη μέρα κάθισα για να διαλογιστώ και αποφάσισα να δω αν ο Μιχαήλ θα ξαναερχόταν. Δεν ήξερα τι να περιμένω, δεδομένου ότι δεν είχα καμία προηγούμενη εμπειρία με αγγέλους. Απλώς κάθισα, διαλογίστηκα και του έστειλα νοερά το μήνυμα ότι, εάν ήταν ακόμα εκεί και ήθελε να μου δείξει αυτό που με είχε τρομάξει την προηγούμενη μέρα, εγώ ήμουν πρόθυμη να πάω και να το δω.



Μέσα σε μια στιγμή ξαναβρέθηκα με τον Μιχαήλ στο ίδιο περιβάλλον. Μου έδειξε ένα ιδιαίτερο μέρος για να διαλογίζομαι και να βρίσκω την πνευματική γαλήνη. Τις επόμενες μέρες και εβδομάδες πέρασα πολύ χρόνο σε εκείνο το μέρος με το λευκό φως και είδα πολλά πράγματα. Ο Μιχαήλ μου γνώρισε το φύλακα άγγελο μου δυο θεραπευτές αγγέλους και τους άλλους αρχαγγέλους.
Ο Αρχάγγελος Μιχαήλ μου είπε ξεκάθαρα ότι έπρεπε να παραιτηθώ από την εταιρία λογισμικού και να ασκήσω το επάγγελμα της θεραπεύτριας. Είπε οτι αυτό θα γινόταν πριν από την 1η Μαΐου 2002. όλα όσα μου είπε ο αρχάγγελος επαληθεύτηκαν - και ξεκίνησα να εργάζομαι ως θεραπεύτρια στις 29 Απριλίου 2002. Η ζωή μου σήμερα είναι ασύγκριτα πιο ευτυχισμένη χάρη στη συνεχή καθοδήγηση του Αρχάγγελου Μιχαήλ. Με ικανοποιεί τόσο πολύ που βοηθάω τους ανθρώπους να θεραπευτούν και δεν μπορώ να με φανταστώ να κάνω τίποτα άλλο."



Βοηθώντας την Ανελίς με το επάγγελμά της, ο Αρχάγγελος Μιχαήλ βοήθησε στην πραγματικότητα όλους τους ανθρώπους που ευεργετούνται από τις θεραπευτικές της ικανότητες. Προσέξτε πόσο ευτυχισμένη δηλώνει η Ανελίς : αυτός είναι ένας από τους βασικούς λόγους που ο Μιχαήλ μας βοηθάει να επιλέξουμε το κατάλληλο επάγγελμα. Η χαρά που αισθάνεται η Ανελίς υποδεικνύει επίσης ότι βρίσκεται στον σωστό δρόμο, δεδομένου ότι ο θεϊκός προορισμός στη ζωή είναι πάντα σημαντικός και ευχάριστος.

Τα θαύματα του Αρχάγγελου Μιχαήλ
Doreen Virtue. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου