Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

Τα θαύματα του Αρχάγγελου Μιχαήλ - Κρίση Πανικού


Ορισμένες φορές ο φόβος και το άγχος είναι τόσο έντονα, που προκαλούν οργανικές διαταραχές όπως δύσπνοια και ταχυκαρδία.
Η κατάσταση αυτή, γνωστή ως κρίση πανικού, είναι κάτι που ο Μιχαήλ επίσης μπορεί να θεραπεύσει, όπως θυμάται η Τζέιν Τέρνερ :

Είχα την πρώτη σοβαρή κρίση πανικού πριν από πέντε χρόνια στο σπίτι των γονιών μου ύστερα από μια έξοδο για ψώνια.
Κυριολεκτικά σωριάστηκα στο πάτωμα και δεν μπορούσα να κουνηθώ. 
Τα δυο μου κοριτσάκια τρομοκρατήθηκαν. 
Η μητέρα μου κάλεσε αμέσως ασθενοφόρο και έμεινα αρκετές ώρες στο νοσοκομείο...
Οι γιατροί μου εξήγησαν λεπτομερώς τι σημαίνει κρίση πανικού και πώς να την αποφεύγω στο μέλλον.

Δύο εβδομάδες αργότερα πήγαινα με το αυτοκίνητο στο σπίτι των γονιών μου. 
Πριν ξεκινήσω, είχα ζητήσει νοερά από τον Αρχάγγελο Μιχαήλ να με προστατεύει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού – μια απόσταση εκατό χιλιομέτρων -  , δεδομένου ότι είχα διαβάσει πως ένα από τα καθήκοντά του ήταν να ενδυναμώνει την πίστη και να εμψυχώνει.
Κάπου στα μισά της διαδρομής ο πανικός ξαναβγήκε στην επιφάνεια.
Έβαλα μουσική και άρχισα να τραγουδάω τόσο δυνατά, που σχεδόν ξελαρυγγιάστηκα, ωστόσο εξακολουθούσα να αισθάνομαι τον τρόμο να με κυριεύει ύπουλα. Κλαίγοντας , είπα δυνατά και αποφασιστικά «Μιχαήλ σε παρακαλώ βοήθησέ με!»


Μέσα σε λίγες στιγμές ένιωσα πιο ήρεμη και σύντομα γελούσα δυνατά, γιατί οραματίστηκα τον πανίσχυρο αυτό αρχάγγελο – με το σπαθί και την ασπίδα στο χέρι – να στέκετε πάνω στην οροφή του αυτοκινήτου μου και να απολαμβάνει το ταξίδι , με τα μακριά του μαλλιά του να ανεμίζουν !Έμεινε εκεί σε όλη τη διαδρομή και εγώ τραγουδούσα μαζί του και πλήθος άγγελοι με περιέβαλλαν. ΄Ηταν σαν να είχα μαζί μου μια ολόκληρη συνοδεία και αισθανόμουν τόσο ήρεμη και ευτυχισμένη.

Ευτυχώς τώρα πια με πιάνουν σπάνια κρίσεις πανικού , ωστόσο δεν παραλείπω ποτέ να ζητήσω από το Μιχαήλ να με συνοδεύσει στα μακρινά ταξίδια … και ξέρω οι το κάνει !

Τα θαύματα του Αρχάγγελου Μιχαήλ
Doreen Virtue            

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου