Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

Ο Αρχάγγελος Γαβριήλ

Ποιος είναι ο αρχάγγελος Γαβριήλ ?




Ο αρχάγγελος Γαβριήλ μοιάζει με μια αγνή λευκή ακτίνα φωτός.
Εξαγνίζει τις καταστάσεις γύρω μας και σας βοηθά να βρείτε διαύγεια.
Η ενέργειά του επίσης σας βοηθά να μετουσιώνεται τα αρνητικά συναισθήματα και τις κατώτερες σκέψεις. Το όνομά του σημαίνει «Ο θεός είναι η ισχύς μου».

Οι Άγγελοι Απαντούν
Νταϊάνα Κούπερ



Ο Γαβριήλ είναι γνωστός ως «αγγελιοφόρος» επειδή ανακοίνωσε στην Μαρία τη γέννηση του Ιησού. Ο ρόλος του στον κόσμο συνεχίζεται βοηθώντας γονείς και αγγελιοφόρους.
Στο πρώτο από τα καθήκοντά του, ο Γαβριήλ καθοδηγεί τους γονείς που το επιθυμούν στη σύλληψη του παιδιού τους ή στην διαδικασία υιοθεσίας. Δίνει δύναμη στις μέλλουσες μητέρες.
Στο Δεύτερο ρόλο του, ο Γαβριήλ βοηθά όλους όσους έχουν σκοπό ζωής την τέχνη ή την επικοινωνία. Μπορείτε να καλέσετε το Γαβριήλ ένα είστε ηθοποιός, καλλιτέχνης, συγγραφέας, χορευτής, δημοσιογράφος, μοντέλο, μουσικός, ανταποκριτής, τραγουδιστής, τραγουδοποιός, δάσκαλος ή οτιδήποτε έχει να κάνει με μετάδοση πνευματικών μηνυμάτων
Ο Γαβριήλ θα ανοίξει τις πόρτες για να σας βοηθήσει να εκφράσετε το ταλέντο σας. Θα σας εμπνεύσει και θα σας ενθαρρύνει να ξεπεράσετε το φόβο και την αναβλητικότητα.

Προτού ξεκινήσετε ένα σχέδιο που έχει σχέση με τα καλλιτεχνικά και την επικοινωνία, ζητήστε από το Γαβριήλ να σας καθοδηγεί και να επιβλέπει τις δραστηριότητές σας, λέγοντας δυνατά :

«Αρχάγγελε Γαβριήλ, ζητώ την παρουσία σου κοντά μου καθώς (περιέγραψε την εργασία).
Σε παρακαλώ άνοιξε τα κανάλια της δημιουργίας μου ώστε να μπορέσω να εμπνευστώ πραγματικά. Βοήθησε με να ανοίξω το μυαλό μου, ώστε να δημιουργήσω πρωτότυπες ιδέες. Σε παρακαλώ, βοήθησε με επίσης να διατηρώ την ενέργεια και το κίνητρό μου, ώστε να μπορέσω να υλοποιήσω την έμπνευσή μου. Ευχαριστώ Γαβριήλ.»

Αρχάγγελοι και Αναληφθέντες Δάσκαλοι.
DOREEN VIRTUE


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου