Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Ο Μιχαήλ θεραπεύει την κατάθλιψη

Η Ιστορία της Τίνα δείχνει πώς ο Μιχαήλ τη βοήθησε με την κατάθλιψη.


"Τρεις βδομάδες μετά τη γέννηση του μωρού μου, υπέφερα από επιλόχεια κατάθλιψη. 
Ο σύζυγός μου μου είχε χαρίσει το βιβλίο της Ντορίν "Θεραπεία με τη βοήθεια των Αγγέλων" στα γενέθλια μου και μόλις είχα αρχίσει να το διαβάζω. Πριν από αυτό δεν είχα ιδιαίτερη σχέση με τους αγγέλους, απλώς ήξερα ότι αναφέρονται στη βίβλο και ότι είναι αγγελιαφόροι του θεού.
Έφτασα στο κεφάλαιο του βιβλίου που πρότεινε να ζητάμε τη βοήθεια του Αρχαγγέλου Μιχαήλ για να απαλλασσόμαστε από τα αρνητικά συναισθήματα και την κατάθλιψη. Θυμάμαι καθόμουν στον καναπέ και σκεφτόμουν ότι έπρεπε να δοκιμάσω - θα έκανα οτιδήποτε για να νιώσω καλύτερα.

Τα μάτια μου ήταν κλειστά, όταν ξαφνικά είδα ένα όραμα : ένας άγγελος κατέβηκε από ψηλά κρατώντας ένα σπαθί και έκοψε κάτι χορδές από το σώμα μου. Αμέσως τρόμαξα, σκεπτόμενη ότι έκοβε το νήμα της ζωής μου, καθώς δεν ήξερα τίποτα ακόμα για τις αιθερικές χορδές ή αγωγούς που μας συνδέουν με τους άλλους και που μπορούν να μας αποστραγγίξουν συναισθηματικά.


Παρόλα αυτά εκείνο το απόγευμα αισθάνθηκα να μου φεύγει  ένα τεράστιο βάρος και μπορώ να πω ειλικρινά ότι χρωστάω στο Μιχαήλ την θεραπεία μου από την επιλόχεια κατάθλιψη. Μόνο αργότερα, όταν άρχισα να διαβάζω περισσότερα για τους αγγέλους, έμαθα ότι ο Μιχαήλ κρατάει σπαθί και μας απαλλάσσει από ότι μας βαραίνει. Για μένα η θεραπεία ήταν άμεση και θαυματουργική. Τώρα ζητώ τη βοήθεια του Αρχαγγέλου Μιχαήλ κάθε φορά που  νιώθω ευάλωτη και χρειάζομαι προστασία"

Ο καθένας μπορεί να επικαλεστεί τον Μιχαήλ και να τον παρακαλέσει να κόψει τις χορδές φόβου.Αρκεί να το ζητήσετε.  

Τα θαύματα του Αρχάγγελου Μιχαήλ
Doreen Virtue




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου